Hoge vrachtkosten voor iets van 8 euro dat makkelijk in een envelop had gekund en dus goedkoper verzonden had kunnen worden.

Goede prijs kwaliteit

Alles ging naar verwachting, levering was wat langer door dat het weekeinde er tussen zat. Product was ook precies naar verwachting.

Het bestelde in goede orde ontvangen.

Goede website, snelle levering

Klantvriendelijk en een duidelijke webshop.

Eerst per e-mail info opgevraagd, snel antwoord zodat ik het juiste artikel kon bestellen.

Bestelling werd de volgende dag al bezorgd, perfect!

Bestel hier nooit meer iets

Slechte service van het bedrijf in alles. Eerst betaal je 7,45€ voor levering, terwijl het totale aankoopbedrag ongeveer 200€ is. Dan wacht je 10 dagen totdat je bestelling wordt verzonden. En dan stuurt de slechtste bezorgservice (en dit is rekening houdend met het feit dat je 7,45€ hebt betaald voor twee deurklinken) je meer dan een week lang een bericht dat je bestelling morgen aankomt. En na 10 dagen gaat je bestelling terug naar deze leverancier in de winkel. Ze zijn 20 dagen verloren en hebben niets gedaan. Koop hier niets.

Op tijd ! Keurig

Helemaal zoals afgesproken! Top! Mijn dank!

Zeer klantvriendelijk

Had blijkbaar de verkeerde goederen gekocht en kon ze zonder commentaar terugsturen. Prima!

Goede prijs en snel bezorgd

Mijn bestelling bij Bouwtools werdt snel verwerkt en verzonden. De prijzen zijn bijzonder scherp.

Snele levering direct, antwoord via de mail op mijn vragen

Goede website, groot assortiment, snel geleverd

Professionele webwinkel met mooi assortiment én goed uitgelegd wat het product te bieden heeft. Snel geleverd, aanrader! Vragen per mail snel beantwoord! Keuze was snel gemaakt!

snel en correct

snel en correcte levering

Besteld en de dag erna al in huis. Goede materialen. Top!

Snelle levering! Ik kocht deurknop met codeslot. Had er 11 jaar geleden al besteld. Eentje was nu aan vervanging toe. Topproduct!

Scherpe prijs en snelle levering

De enige maar die ik heb zijn de verzendkosten van ruim 9,- . Daar kan je een pakket van 10 kg voor verzenden. Dit waren twee deurvangers.

Top bedrijf

Snel en professioneel

Mijn bestelling werd de volgende dag direct geleverd. Ik werd per mail uitstekend op de hoogte gehouden van het leveringsproces.

Goed en snelle levering

Overtreft de verwachting!

Precies wat je besteld had en vliegensvlug bezorgd

Ongewenste emails

Ondanks dat ik bij mijn bestelling heb aangegeven geen e-mails te ontvangen en daar zelf expliciet een notitie voor heb achtergelaten krijg ik toch een email (om Bouwtools te beoordelen) en daarbij kan ik wéér aangeven dat ik geen e-mails meer wens te ontvangen. Hoe moeilijk kan het zijn - kunnen al dit soort bedrijven stoppen met spammen en zinloze e-mails sturen en gewoon doen waarvoor ze zijn?

Snelle levering en vriendelijke contact

Snelle levering en vriendelijke contact

Duidelijke info op de site en keurig verzonden.

Op de site zijn de artikelen duidelijk omschreven en de prijzen zijn prima. Verzending ook prima.

Nijverheidsstraat 25C

3861RJ Nijkerk